marți, 20 aprilie 2010

"Ploua" cu soare

In cea mai calduroasa zi de pana acum, cand erau cam 18-20 de grade, lumea s-a aventurat in tricouri, unii indrazneti chiar la bretici, eu mi-am gasit nasul indesat bine de raceala, cu ploi continue ce cadeau din nari, da, nu din nori, si hap-ciu-uri necontenite. Dragul de soare contribuia bine la gadilatul nasului, spre marea mea suferinta, doar umbra ce ma mai ajuta sa ma acomodez naturii.
Parcul a fost plin de chiote, care de care mai stridente, la acestea se adauga si al Dianei, ba ca vrea pe topogan, ba sa vada "totuga", adica testosele din fantanita, ba "mai-mai" la catei, ba sa rupa petalele, ba sa catare statuia, ba sa bea apa la cismea....ba..ba..."ba da da"...."ba da nu"....asa trecura aproape trei ore.
Efectele insa s-au produs , deoarece fata mea inainte de ora 11 Pm deja era in lumea viselor dupa bine-stiuta si atot-invatata poveste a Scufitei,lucru nemaintalnit pana acum, ma refer la cel de a adormi asa usor.
Concluzie, fie "ploi", fie soare e nevoie de zbenguiala si o buna poveste, dar nu alta decat Scufita Rosie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu