miercuri, 16 iunie 2010

Bunici "de imprumut"

Dupa traditia gradinitei, astazi a fost DIA DE ABUELO/A, in traducere...O ZI CU BUNICUL SAU BUNICA ORI AMBII.
Comunicatul despre ... ne-a fost dat cu cateva zile in urma si eu m-am intristat citindu-l, intrucat Diana urma sa participe la acest festin fara compania unui adevarat bunic. Asta este situatia si oricat am fi dorit nu s-ar fi putut schimba, bunicii sunt prea departe ca sa fie prezenti.
Ziua aceasta a constat in petrecerea a doua ore afara, la un fel de terasa (dar in interiorul gradinitei) a bunicilor , respectiv nepotilor cu conditia sa dejuneze impreuna. Asadar, bunicii veneau cu un mic dejun la alegere pe care-l imparteau cu nepoteii.



Ca sa nu fim mai prejos, am pregatit si eu pentru Diana micul dejun format din 3 gogosele si 2 mini-sandvisuri pe care sper ca le-a papat azi-dimineata in compania celorlalti copii si bunici.



Sunt sigura ca lipsa bunicilor adevarati a fost compensata de multimea altor brate de bunici si sarutarile lui Seño (educatoarea care o iubeste tare pe Diana).
Si pentru atunci cand vom avea ocazia sa trimitem sau cand vom merge din nou in tara la bunicii adevarati, le vom duce si cadoul din partea Dianei, pregatit de Seño: o felicitare care sa le aminteasca de ziua de astazi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu