marți, 30 noiembrie 2010

Cand e timpul berechet...

si caloriferul isi face treaba cu zel langa picioarele mele, cand afara ploua si e frig ne umplem timpul , de fapt imi umplu timpul, ca piticuta casei doar admira sau mai trage si ea o linie sau un decupaj cu foarfecele.
Masa (de calcat) se umple cu tot ce se poate folosi pentru decoratiune: lipici, pulbere de sclipici, foarfece, ate, culori, cartoane, ciorapei de-ai Dianei uzati si rupti in genunchi, vatelina(vata sau melana), desene la imprimanta si imaginatie cata aveti sau cata s-a putut intipari in minte dupa o vizita pe net.


Globurile de culoare uni le-am decorat astfel: am luat un lac de unghii , m-am jucat cu fel facand forme pe glob, peste care am presarat pulbere de sclipici.


 -
Pentru acesti omuleti de zapada am decupat o parte a piciorului de ciorapel, l-am umplut cu vatelina si l-am decorat(se pot folosi dopurile de la sticle pentru palarii).Stiu, le lipsesc nasurile, dar pana acum nu am gasit ceva potrivit.



Pe un carton gros am lipit un ingeras in desen liniar, l-am colorat cu carioci dupa dorinta, apoi l-am decupat cu grija. E putin mai dificil, avand in vedere grosimea cartonului, dar se poate cu un cutter. Deasupra am dat un strat de lac transparent pentru luciu.



Pe mos l-am facut la fel ca pe ingeras, doar ca pe barba i-am lipit si vatelina, da mai bine spre realitate.
Iar conurile culese din parc le-am vopsit cu spray si le-am pus sclipici.
Zilele ce urmeaza ne mai gandim la altceva.
Va continua.....sper!


















10 comentarii:

  1. Foarte frumos,dar mi-a placut foarte mult ideea cu omuletii de zapada,au iesit super frumosi.Nota 20 plus pentru maiestrie.Pupam cu drag fetele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ce vrednicute sunteti voi :). Incercam sa va prindem din urma si sa gandim si noi ceva decoratiuni handmade pentru frumoasa sarbatoare ce va veni. Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. as spune ca toate astea se fac nu numai cand e timp berechet ci si cand e multa indemanare la mijloc. si foarte mult dragoste.
    spor la treaba in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat!Podoabele facute in casa sunt cele mai frumoase,au o cantitate mare de sufletel pusa in ele.Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos. Felicitari pentru idei, pentru ce frumos au iesit si mai ales pentru rabdare si talent.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Foloseste pt nas o piuneza de cum am folosit eu la omul de zapada din sticla de plastic http://frunzalaura.wordpress.com/2009/12/12/om-de-zapada-decorativ/

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos,ce creativa esti,va imbratisam.Andreea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumuseti ti-au iesit! Felicitari! M-as incumeta si eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc fetelor, sunteti dragute stiu ca din mainile fiecareia iese cate ceva frumos sau bun.
    Andreea, esti tare draguta, multumesc ca ai scris si ca ne vizitezi.

    RăspundețiȘtergere