miercuri, 13 iulie 2011

Si va veni si timpul cand nu voi mai fi "universul" ei...

Amintindu-si de Bea, fata care inainte i-a fost bona si confidenta, Diana mi-a zis ieri:
"Vreau sa vina Bea!" ( exista o posibilitate ca fata sa ne viziteze in viitorul apropiat)
"Si daca vine Bea, tu o sa pleci cu tati !"
Eu, mirata o intreb: -de ce sa plec cu tati?!
"Pentru ca eu nu mai am nevoie de tine!!!!!"
Am ramas cu gura cascata , expresia-mi aratand probabil, in acelasi timp, mirarea si tristetea.
-si de ce nu mai ai nevoie de mine?
Raspunsul veni:
"Tu te poti duce la servici cu tati!"

Nu a facut decat sa-si aminteasca faptul trecut , asociind (pe buna dreptate) prezenta fetei alaturi de ea cu lipsa noastra pentru ca plecam la servicii. Doar ca nu a stiut si nu a gasit forma de exprimare.
Draga mea draga!

4 comentarii:

  1. Toata ziua m-am gandit la tine, la Diana si la blogul tau. Citisem postul acesta, dar nu am gasit timp sa-ti dau un semn!
    ...nu stiu daca titlul blogului l-ai ales intentionat dar D(arul) I(ubirii) N(oastre) sunt majuscule din prenumele DIaNa. E intentionat ales, caci e tare frumoasa alegerea?!
    Si inca ceva. Diana e primul copil care alege de buna voie sa dea un ragaz cuplului mama-tata. Frumos din partea ei!
    Cu drag,
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Maria, m-ai facut si pe mine sa ma gandesc, nu stiu, a fost o simpla coincidenta (asa mi-a fost gandul sa pun titlul), dar uite ca tu ai descoperit ceva frumos..., eu nu am stat sa analizez asa, doar m-am gandit ce inseamna Diana pentru noi.
    Si cu ragazul...e bine ca ai vazut partea asta, ea de fapt isi doreste tare mult sa stea cu Bea, s-au inteles foarte bine si ii duce dorul, e si normal, au stat aproape 2 ani impreuna.Cand e cu ea uita de noi doi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Diana este un copil inteligent si frumos. Cred ca esti tare mandra de ea. Am spus si ma repet. Daca voi avea o fetita exact ca Diana vreau sa fie. Si da, am grija ce-mi doresc. :)

    RăspundețiȘtergere