miercuri, 20 iunie 2012

Florile mele

Teii vazuti saptamana trecuta intr-un parculet nu m-au asteptat pe mine; 
atunci aveau multe flori imbobocite, gata sa plesneasca si un miros imbatator, amintind de acasa, de Copou; astazi erau deja trecute, scuturate, pline de musita lipicioasa.
Dar nu m-am lasat si am ales cateva, noi, proaspete, macar pentru un ceai-doua, 
incomparabile cu cele din pliculete.


Diana s-a jucat in nisipul fin,si-a gasit repede parteneri si a uitat de plansetele din magazin dupa o carte de colorat.


 Vremea atat de placuta, spre seara, cu soarele palind dupa ora 8; amestecatura de mamici leganandu-si pruncii in scranciob sau in brate, construind forme in nisip sau pur si simplu odihnindu-se sau palavragind cu amice, nescapandu-si odoarele din priviri, cu un ochi intr-o carte si cu altul dupa ele.
 


Seara linistita, cu desene pe hartie si animate la televizor, cu o cina subtire dintr-o clatita americana cu sirop de capsuni, spalat flori parfumate si intinse la uscat, joaca in pat de-a mama si de-a fiica pana la ora tarzie.


Noapte buna si racoroasa, floricica mea !

2 comentarii:

  1. frumos loc de joaca, cu orasul in vale, si frumoasa lumina de seara, mai ales pentru foto, drag! v-ati jucat in pat toti 4 de-a mama, de-a tata, de-a fata si de-a fata :)
    si da, Copoul nostru cu tei! of ce dor imi faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. tata a fost la servici
    si mie mi-e dor de Copou

    RăspundețiȘtergere