miercuri, 9 ianuarie 2013

Copilarie

Diana se joaca cu prietena ei. Cand sunt prietene, cand se parasc, cand isi susotesc la urechi.
E in perioada "spune tot", ce trebuie si ce nu trebuie....
Eu sunt cu ochii la Jamie Oliver....mi-as dori o bucatarie ca a lui, mare, dotata cu tot felul de mirodenii, si sosuri italiene si japoneze, cu plante verzi , proaspete, numai bune de tocat in mancare...si salatele, ah face minunatii de salate...visez cu ochii deschisi insa o aud clar pe Isabela, gangurind; gangureste din nou pe vocea ei, nu pe cea dinainte, ragusita, mi se rupea inima cand o auzeam plangand inabusit; are un glas frumos, scoate sunete dulci, care nu se pot reproduce, lumina i se pare interesanta, ii rade in coltul gurii, apoi mai scoate un chitait. Aceste momente si mai ales cand imi zambeste larg, fara motiv, numai privindu-ma, imi risipesc toate durerile de spate sau de umeri, imi alunga supararile si nervii.
Cum sa-ti fie altfel cand esti considerat universul fapturii mici de langa tine?!
Vin doua zile libere ale lui tati, iar ele asteapta seara portia de "mancat pe burtici"; a fost deajuns o seara sa le intretina, iar cea mica s-a invatat; cum te asezi langa ea , asteapta. Am incercat si eu sa iau rolul lui tati, dar ele nu obosesc, eu da. Cand e el acasa, ne impartim cu fetele , imi este mai usor.
Tati e special, le face jocul, giumbuslucuri, e alinarea lor, e timpul meu liber.
Diana  o iubeste excesiv pe Isabela, uneori nu stie cum si cat s-o iubeasca, dar ii declara verbal zilnic. Isabela, la randul ei, e fascinata de sora sa, o soarbe cu privirea si surasu-i adresat spune totul. E atenta la orice miscare si nu ii pierde vocea. Va fi modelul ei in copilarie.

"stii tu ce inseamna sa fii copil? Inseamna sa crezi in dragoste, sa crezi in frumusete, sa crezi in credinta! Inseamna sa fii atat de mic incat spiridusii sa ajunga sa-ti sopteasca la ureche, inseamna sa transformi bostanii in calesti, si soriceii in telegari, josnicia in noblete si nimicul in orice, caci orice copil poarta o zana nasa in sufletul lui ! " Francis Thompson


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu