sâmbătă, 27 iulie 2013

Prima aniversare

draguta mea
cand am aflat ca esti o boaba, m-am intrebat ca un neghioaba
cum sa apari si tu deodata, sa vii la noi, neinvitata?

draguta mea
mi-e tare jena si rusine ca am gandit asa de tine;
la inceput n-aveam habar ca eu din ceruri primesc dar.

draguta mea
dar gandul gri in zbor s-a dus, doar un moment el m-a rapus,
c-apoi in inima-mi te-ai asezat pe locul tau, la "rezervat !"

draguta mea
si iar am retrait momente de intrebari si sentimente
de temeri si de bucurii, pentru ziua cand urma sa vii;

draguta mea
acum suntem in numar par chiar daca alte griji apar;
ne-ai intregit, suntem un tot si de la noi primesti suport

draguta mea
si zilele-au trecut in goana, parca mai ieri erai o boaba
azi tu un an ai implinit : cat ai crescut, ce te-ai grabit!

draguta mea
de ziua ta eu iti doresc sa ai sanatate,
sa-nvingi si sa poti trece peste toate;
sa-ti fie fericirea tovarasul de drum
si sa iti stea pe chip zambetul de acum

draguta mea
sa imparti bunatate oriunde te-ai afla
si sa te-ocroteasca cerul mereu, micuta mea!
sa ai traiul un cantec ,senina sa pasesti,
lumina din privirea-ti sa staruiasca-n veci.
draguta mea


La multi ani, "Albastrica" noastra!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu