sâmbătă, 31 iulie 2010

Prima zi de vacanta

a Dianei, ca noi doi mai avem de indurat doua saptamani. Eh, dar trec...
Si cum ne-am trezit noi dimineata si cum am vazut ca nu e paine macar pentru micul dejun, am venit repede cu propunerea la tati: hai sa dejunam in oras ... si luam si paine-motivul sa iesim.
Si tati din prima a zis: hai!
De ieri, i-am promis Dianei ca astazi ne facem manichiurile, dat fiind faptul ca nu mai trebuie sa mergem la gradinita. Si ea nu a uitat deloc, a venit sa ii tai unghiutele si cu lacul, pregatita de cosmetica.
Si ne-am infrumusetat una pe alta, nimeni nu e mai prejos.



Ca sa fim in ton cu zapuseala soarelui de vara, astazi avem pe unghii culori aurii.


Cititoarelor, daca doriti , avem salonul deschis pe perioada estivala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu