marți, 22 februarie 2011

Pui in bacon

Acum ceva timp, am vazut pe unul dintre programele de bunatati ale Euforiei Tv, o reteta care azi m-a inspirat si pe mine in bucatarie. Desi ingredientele sunt mult diferite de cele originale, la fel si locul prepararii lor, modificarile aduse au dat un rezultat "gustos".

Eu  am folosit:

pulpe de pui
morcov, ceapa , usturoi
condimente si sare
felii de bacon

Am dat un clocot carnii si morcovului , acesta din urma fiind lasat in bucati mai maricele. Se pot pune si crude direct in tava, dar eu am vrut sa accelerez putin procesul.
Apoi le-am scurs;  am condimentat si sarat carnea, iar fiecare bucata am invelit-o in cate o fasie de bacon pe care am prins-o la capete cu cate o scobitoare.
Am asezat frumos pulpele in tava (stropita cu ulei de masline) alaturi de morcov, ceapa feliata si usturoiul taiat.Am adaugat un pahar de apa si am pus la cuptor la foc potrivit.


Am lasat sa se rumeneasca pe ambele parti.



Drept garnitura am avut orez alb, se poate si cu cartofi natur sau piure.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu