sâmbătă, 20 octombrie 2012

Romanesti

Tati face curs de atestat profesional (soferi).
 Prilej sa-l prindem liber unele dupa-amiezi de week-end si sa-l mai exploatam... in plimbari, 
daca ne permite vremea. 
Azi a fost innourat; a stat sa ploua toata ziua, dar n-a reusit; 
las ca a plouat ieri.
Si am fost in centrul Barcelonei in cautare de bunatati romanesti: 
le-am gasit: covrigi cu mac, placinte cu branza si stafide si cozonac cald;
 le-am luat.
 mmmmm, dar nu se compara cu cozonacul mamei, pufos, cu multa nuca si aromat; dar bun si asta, macar nu e de fabrica si mai trec poftele; 
mie nu-mi iese uneori.

La Rambla, faimoasa strada a Barcelonei, din partea veche si romantica a orasului, 
populata de mii de turisti, era si astazi aglomerata; 
flori, multe, de o parte si de alta, diferite chioscuri cu suveniruri, 
atractii dulci pentru copii si nu numai. 
Am trecut rapid, in slalom printre turisti, cautand patiseria; 
nu m-am gandit sau am visat vreodata ca o sa merg, altfel decat turist, pe cea mai populata strada a unuia dintre cele mai vizitate capitale ale Europei, 
sa ma pot bucura de minunatul oras, dupa voia mea; 
cred ca sunt o norocoasa



Imi place mai mult in afara sezonului turistic si in cursul saptamanii,
 te poti destinde si poti admira lejer stradelele inguste, cladirile cu arhitectura gotica, vitrinele,
 fara sa inconjuri grupurile de turisti sau fara sa fii impins sau lovit. 
Aceasta perioada e la inceputul anului; 
in curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu