marți, 11 decembrie 2012

Timp de decorat

Patru zile de liber de la scoala,
afara frig, 
Isabela racita, 
Diana fornaita, dar neastamparata, 
dar bine ca am fost toti patru , impreuna.
Cu intentia de a-i capta atentia bebelinei 
atat timp cat mai fac si altceva,
am trecut la manualitati: eu desenat, Diana decupat , colorat,
decorat cu stralucire si zambete;
si daca tot e sezon, am facut stelute.




Apoi mi-am amintit de ghirlandele din hartie creponata;
am lipit fasii ,
iat tati nu s-a lasat mai prejos si i-a aratat Dianei
cum se face scara mátei.
Iar alte ghirlande verzi au devenit coronita.
Sticle de la sirop au devenit obiecte de ornament,
cu ajutorul vopselei si sclipiciului.




 Ieftin , usor, antrenant si amuzant !
Mod de a ocupa timp si a cheltui
tone de energie.
PS: urmeaza bradutul
 

2 comentarii: