duminică, 17 aprilie 2011

De Florii...pe masa

Un aperitiv mediteranean bun sa-ti deschida apetitul de la pranz:

250-350 gr. de scoici (de preferat proaspete, dar merg si alea congelate)
2-3 linguri ulei de masline
putina sare
un pahar de vin alb
2-3 catei de usturoi
Se pune uleiul cu sarea intr-o tigaie si cand incepe sa se incalzeasca , se adauga scoicile spalate si usturoiul feliat si se stinge cu vin. Focul trebuie sa fie potrivit.
Scoicile vor incepe sa se desfaca si se scot pe rand cu o paleta. Daca raman scoici nedeschise, se arunca, ca sunt moarte. Se servesc fierbinti alaturi de un vin alb.



Si daca tot e zi de dezlegare la peste, am continuat cu macrou la cuptor si pastrav prajit, cel din urma acompaniat de traditionalul mujdei si mamaliguta.

LA MULTI ANI celor cu nume de flori!

5 comentarii:

  1. Imi plac scoicile dar si pestele. Arata foarte bine. :) Sa va fie de bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu inca nu am mancat scoici . Am inteles ca sunt bune . Arata interesant in farfurie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah! meniul de peste este preferatul meu!! Un meniu cu fructe de mare care continea si carne de scoici, am savurat pana sa-l nasc pe Matei, deci se fac aprope 3 ani si recunosc ca as manca oricand cu placere! ah! ce pofta mi-ai facut...suna totul delicios, in plus daca e vorba de usturoi... pur si simplu apetisant!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am fost sceptica cand am vazut scoicile , dar mirosul ma innebunea. A trebui sa incerc si chiar mi-au placut.E asa o delicatese, acum am facut eu singura pentru prima data.

    RăspundețiȘtergere