luni, 16 mai 2011

De-a leapsa...cu cafea

Leapsa preluata de la Lillee ca mi-a placut si bineinteles ca-mi place cafeaua.
Poza e de la micul dejun, care nu trebuie compus doar din cafea, ceea ce la mine nu e valabil tot timpul, din pacate.
De cele mai multe ori cana arata asa, pe jumatate (trecut putin) plina cu cafea si lapte, fara lapte nu mai imi place; simpla doar in dupa-amiezile calde cand se pune cafeaua neagra intr-un pahar mare cu gheata.
Invit la poze ce arata "masura" in care va savurati cafeaua/ceaiul, fie de dimineata , fie in loc de "ceaiul de la ora 5"; daca doriti trimiteti link la Lillee.

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai onorat leapsa. Super haioasa cana ta. Imi place foarte mult pentru ca e cu Winnie, preferatul meu :D
    Un exemplu foarte bun ai dat ca ai pus si ceva de mancare. Eu am pus tigara...deh... obiceiuri nesanatoase.
    Iti pun linkul imediat in articol :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut tare mult dejunul tau cu cafea si am raspuns si eu urmandu-ti modelul, desigu intr-o varianta personala. si epntru ca la noi toata trupa de mamici bea cafea, vali iti spune si ea povestea canii sale de cafea.
    Cu drag, Maria

    http://copiisimamici.blogspot.com/2011/05/ceasca-mea-de-cafea.html

    RăspundețiȘtergere