sâmbătă, 20 august 2011

La multi ani !!!!!


Draga tati,
la varsta mea frageda, nu am putinta sa ma exprim inca, dar gesturile mele de tandrete iti arata tot ceea ce nu pot spune. Insa as putea sa-ti cant un La multi ani si sa-ti spun un Te iubesc, tati !

Draga sotule,
sunt 7 ani din cei 37, pe care i-am impartit impreuna pana acum, am cunoscut si bune si mai putin bune, am trecut amandoi peste toate, am invins temeri, am infruntat priviri si vorbe, ne-am castigat admiratii si pareri bune, ne-am realizat micile visuri;
mi-ai fost mereu alaturi cu un sfat, m-ai indrumat si m-ai incurajat, m-ai invatat sa imi depasesc fricile, mi-ai oferit siguranta pe care o asteptam si dragostea la  care visam. Iti spun din suflet (chiar daca nu e poate destul de des) Te iubesc !

Vrem (Diana si cu mine) sa iti dorim sanatate si putere, intelepciune, gandire pozitiva si manunchiul sa fie legat cu fericire.
Sa fii asa si de acum inainte, sa simtim blandetea cuvintelor tale, sa ne inveti prin judecata ta cumpanita, sa fim inconjurate de iubirea ta.

LA MULTI ANI DRAGA TATI SI IUBITE SOT !!!

5 comentarii:

  1. La multi ani sa va traiasca si sa va fie alaturi sanatos sa va bucurati impreuna de minunea din viata voastra!
    vavaly

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si din partea nostra!
    Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu o intarziere destul de mare, ii urez si eu un calduros La multi ani sotului tau.
    Sa fie sanatos si sa va bucurati de el. :)

    RăspundețiȘtergere