luni, 12 noiembrie 2012

Amestecate

Luni, zi de excursie pentru Diana
Au fost la Vallvidrera, intr-un parc natural, unde au profitat de natura si 
de timpul frumos de astazi
(si-a mai potolit astfel dorinta ei de a merge la munte ca sa culeaga frunze colorate)


S-a intors obosita si chiar fara prea mult chef de a-mi povesti aventurile,
lucru curios pentru o vorbareata.

Si daca tot am avut timp berechet,
l-am lasat pe tati acasa cu ale lui , iar noi, fetele ramase am purces la cumparaturi
Magazinele deja se pregatesc de sarbatori: 
s-au instalat deja pe rafturi decoratiunile pentru Craciun
Pe cate lucruri as putea sa cheltuiesc!!!
Am ales ceva ce va face parte din cadoul mosului...sper sa-i placa

In Carrefour am descoperit sala pentru alaptat. Pana acum nu o vazusem.
O mica incapere, dotata cu masa, chiuveta, fotoliu, microunde si suport moale pentru schimbat bebelusul; ba chiar erau si niste olite de plastic, probabil de unica folosinta. M-a impresionat descoperirea, pentru ca mi s-a intamplat ca sa ma opresc in mijlocul magazinului si sa-i dau Isabelei biberonul (pregatit pentru astfel e imprejurari); astfel am putut s-o alaptez eu si dupa voia ei. Doamnele de acolo foarte dragute, vreo doua s-au oferit sa-mi aprinda lumina, intrucat eu lasasem usa intredeschisa si pareau incantate de situatie; ma gandesc ca locul nu prea e /a fost folosit, ca in fata usii, inainte sa intru erau asezate carucioare in care ele sortau marfa.
Si uite-asa poti petrece vreo jumatate de zi hoinarind printre rafturi fara prea multe griji, doar rabdare sa aiba bebelusul...ca din patea mea !!!

La cole Diana invata literele si sa scrie. Asa e sistemul actual, desi mie mi se pare devreme. Ea e o fetita precoce, dornica de invatat, curioasa si vrea sa stie mai mult decat poate duce acum; e in perioada invatarii "mecanice". Asociaza literele cu cuvinte retinute de ea, in care a vazut literele respective. Stie sa le faca pe toate, cu mici poticniri, iar eu am invatat-o unele diacritice romanesti.
La sedinta individuala de saptamana trecuta, educatoarea mi-a laudat-o ca fiind printre primele, chiar in frunte: e saritoare, mereu cu mana ridicata, atenta, ascultatoare si isteata; cu precizarea ca e si "un fel de lider"-toate fetitele vor sa stea cu ea. Ea stie ca e apreciata si de noi, acasa, cum altfel sa-i sporesti copilului increderea in fortele proprii?!
Practicand alfabetul, reusim sa intocmim scrisorica pentru mos Craciun; lista e inca deschisa; daca in fiecare zi va adauga cate un cadou-dorinta, va fi destul de lunga, mosul va trebui sa traga la sorti.
Asa ca, pregateste portofelul mosule, ca sac e destul !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu