marți, 16 martie 2010

Balaceala "la feminin"

Au fost niste zile insorite, putin reci, dar mult-asteptate. Minunate. Astazi dupa-amiaza am tras mult de timp si am stat in parc, pana aproape de plictiseala.
A baut apa la cismea pana i-am zis ca o sa faca broscute in burtica. Oac-oac...a lasat cismeaua. Nu credeam ca Diana o sa-mi spuna in parc vreodata, "mami, ¿vamos?". A incalecat bicicleta pe trei roti , clatinand din cap si banguind un cantecel , iar mami impingea incercand sa tina carma bine. Pe traseu s-a capatat cu noi forme de pufuleti.
Acasa ne-am luptat cu copanele de pui fripte, apoi am sarit amandoua in apa calduta din cada. Ne-au inconjurat delfini, ratuste si broscute verzi. Fiecare si-a luat propria sapuneala. Doua picioruse au topait mereu intre baloane transparente de sapun. Dupa multa balaceala, ne-am ales cu degetele incretite si multa crema parfumata.
Suntem pregatite pentru un somn pufos.

Un comentariu: