duminică, 14 martie 2010

FILM "PENTRU FEMEI"



In opinia sotului, insa bineinteles dupa ce a stat si l-a vizionat cap-coada, zice " sa te uiti la asta, mie nu-mi place , e pentru femei". PS: I LOVE YOU (2007)
Cine l-a vazut stie ca nu are de-a face nici cu fashion-ul, nici cu shopping-ul, e doar un film romantic. Dar EI , ca sa nu recunoasca laturile lor ascunse, spun ca sunt pentru femei astfel de filme.
Si m-am uitat sa inteleg de ce nu-i place. Si n-am inteles. E o poveste frumoasa, care i se poate intampla oricui, fie barbat , fie femeie, pentru ca pierderea celui iubit doare la fel de mult atat pentru gen masculin cat si feminin. Doar difera masura in care este aratat sentimentul si, dupa cum se stie, barbatul e inzestrat cu mai multa tarie decat femeia, ca sa nu spun orgoliu, e adevarat, doar pentru unele cazuri.
Revenind asupra filmului, chiar mi-a placut si recunosc mi-au siruit lacrimi. De ce sa nu recunosc, plang la filme, mai ales cand le vizionez singura, ca in alte cazuri, depun efort ca sa nu imi iasa vreo lacrima, desi ochii imi joaca inecati, dar tin mortis sa nu iasa din albie.
Eu il recomand pentru ambele sexe chiar daca unii nu vor sa recunoasca ca le-a placut!

3 comentarii:

  1. nu l-am vazut, sper sa-l savurez, ca o femeie ce sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu filmul... se merita ;)O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Surprizaaa!!! Sunt chiar sotul...Nu am spus ca nu imi place,chiar mi-a placut! Dar l-am descarcat fiindca citisem intr-un forum ca fiind catalogat: "filme pentru femei",si ideea filmului chiar m-a miscat,poate si fiinca a fost bine jucat...

    RăspundețiȘtergere