marți, 7 septembrie 2010

Sarbatoarea vinului

Sa nu ne rupem deodata de vara si de vacante, orasul ne-a oferit o noua sarbatoare, numita Fiesta de la Vendimia( culesul strugurilor pentru vin), o sarbatoare a vinului ce a durat intregul sfarsit de saptamana prelungindu-se si luni.
Montilla, oraselul in care locuim este recunoscut pentru vinul calitativ premiat cu multe ocazii in teritoriul national si international.
La intrarea in oras gasesti inscriptia Montilla-la ciudad del vino.
Odata cu aceasta sarbatoare se premiaza si cel mai bun vin dintre cele ale bodegilor montilliene si cea mai buna gustarica .

Prima seara a inceput cu un fel de defilare a domnisoarelor de onoare ale sarbatorii, precedate de o trupa de tobosari si dansatori.


In spatiul destinat feriei s-au asezat comerciantii specifici balciurilor, cu tarabe pline de acareturi, dulciuri, vata de zahar, produse de fast-food , specialitatile feriilor-churros cu ciocolata (un fel de gogosi in forma de carnati)- si nelipsitele atractii pentru copii: carusele cu caluti, masinute, castele gonflabile.
Ziua de drept a sarbatorii a fost duminica , cand la ora de seara s-a putut vedea trecerea procesiunii in onoarea "Sfintei protectoare a viilor".
Sa nu fim mai prejos, noi , fetele ( ca tati a trebuit sa fie la datorie muncitoreasca) ne-am motat, ne-am gatit si am iesit la plimbare.





Am ascultat tot felul de muzica, ne-am afumat de prajeli, ne-am dat in carusel si am cumparat gogosii faimosi pe care i-am papat acasa ca deja era ora tarzie pentru un copil de 2 anisori jumatate.


La intoarcere, am intalnit si un olar "prins in fapt" pe care Diana l-a admirat si i-a cerut sa-i dea si ei o "bucatica de ciocolata" (la vederea lutului in prelucrare ), ceea ce a starnit rasete printre privitori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu