duminică, 5 septembrie 2010

Vacanta de la munte



De fapt este vorba de aceeasi vacanta, dar impartita pe din doua si bine ca ne-am gandit asa.
Am revazut Cazorla, o minunata zona de existenta careia am aflat oarecum tarziu sau mai bine spus am vizitat-o tarziu, avand in vedere ca avem destui ani aici.




La 3 ore distanta de noi sunt imprejurimi minunate , aproape asemanatoare cu zonele de munte mioritice.








Aer proaspat, dimineti si seri racoroase, rau cu apa rece, izvoare cu apa proaspata, conuri de brazi si pini, cai pascand, mistreti indrazneti, caprioare sperioase, pastravi rapizi si mult verde si miros de lemn si de rasina.






Muntele ne-a relaxat, ne-a linistit .
Nu ne-am incarcat vederea de tehnologie virtuala, nici auzul de sunete instrumentale, doar de susurul apei, fosnetul frunzelor de plop si adierea vantului din noapte.

Un comentariu: