luni, 20 septembrie 2010

Targ medieval

De vineri seara pana duminica seara s-a desfasurat , de data aceasta in micul nostru parc, targul medieval. Pe o suprafata nu prea mare, locuitori arabi sau marocani , chiar si spanioli  si-au intins marfurile pentru delectarea privitorilor , eventual cumparatorilor.
In timpul zilei s-au dat spectacole cu serpi iesind dansand din cosurile lor, lucru pe care nu am apucat sa-l vad,cu parere de rau.
Dar in seara asta mi-am permis sa fac cateva fotografii, desi unele cu permisie, altele fara.
Impresionante au fost figurinele din sarma, care dupa vopsirea corespunzatoare capatau un aspect destul de natural.
cantand la pian
miri
la dentist
la ginecolog
arome deodorante pentru masina ori pentru hainele din dulap  (dureaza un an)
flori artificiale colorate
cutii pentru pastrat bijuterii
un fel de legume, branzeturi si salamuri
incaltaminte caracteristica
multe bijuterii

Ce mi-a placut mult a fost taraba la care iti puteai pune numele in scris arab doar pentru 2 euro; asa ca fara prea mult stat pe ganduri mi s-a caligrafiat numele Dianei, de la dreapta la stanga in limba araba.
Acum ma gandesc ca deodorantele s-ar fi putut folosi si pentru incapere si regret ca nu mi-am achizitionat. Poate data viitoare!

3 comentarii:

  1. Interesant targ!
    Vezi ca te-ai putut rupe cateva minute din dor?
    Felicitari pentru ideea numelui Diana in araba, e tare dragut!
    Te imbratisez, mai sunt cateva zile si gata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti tare draguta, multumesc. Daca sriam si eu mai din timp, poate iti faceam rostde unul, dar m-am dus si eu la spartul targului

    RăspundețiȘtergere