joi, 3 mai 2012

Dulce cu nuca


La control a rezultat ca as avea ceva mai mult in greutate decat ar fi trebuit, adica fata de la controlul anterior.
M-a intrebat daca consum fanta, coca cola, am zis nu, ca nu prea imi prieste aciditatea; apoi daca mananc mult dulce, am zis in limitele bunului simt. Asta o fi mult, o fi putin? Pai nu fac abuz, zic eu, desertul prajituresc nu e zilnic deloc.
Ca si consecinta, azi chiar mi-a poftit burtica ceva bun si am gasit asta, careia i-am facut niste modificari.
In loc de 200 gr. nuci am pus alta lingura de cacao si l-am asezat in forma de tort.
Dupa coacere, l-am taiat in doua, l-am insiropat cu aroma de rom si l-am umplut cu crema de ciocolata amestecata cu miez de nuca.
Deasupra e nuca de cocos si caramel lichid.
Pe viitor merita incercat si cu o crema de lapte cu vanilie. 
Ps: ma angajez la dat kilogramele jos mai spre vara, promit !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu